vrijdag 2 april 2010

Het moet toch niet gekker worden .....

Eigenlijk vind ik de trend van de tuinmeubelen al overdreven. Ik bedoel: wie zet er nu een compleet bankstel in zijn tuin? Om te beginnen moet je daarvoor dus al een behoorlijk (om niet te zeggen: beheurlijk) grote tuin hebben. Maar, laten we eerlijk zijn, hoe vaak kun je nu echt in ons klimaat lekker buiten zitten? En dan bedoel ik zonder de - in mijn ogen - overdreven luxe van een terrasverwarmer.

Maar nu kreeg ik dus een foldertje in de bus met de beschrijving van een nieuw product.

Even terzijde: ik vind het dus heerlijk om elke week weer allerlei krantjes en folders te mogen ontvangen. De berg wordt, lijkt het, met de week hoger. Maar ik loop met plezier een keer per week naar de oud papier container om het allemaal weer weg te gooien. Ik vind dat doorbladeren gewoon leuk.
Terug naar het foldertje.
Wat er nu toch voor nieuws te koop is hou je niet voor mogelijk: een outdoor carpet.
"Een kleurrijk outdoor carpet dat zacht aanvoelt en gemaakt is van aaibare zachte maar zeer duurzame vezels die bestand zijn tegen regen en zonneschijn. Ideaal voor decoratie van tuin, terras, balkon of patio."
Ik vind dit zo'n enorme onzin. Wie heeft hier nu geld voor over?
Nou ja, zó kan het er dan dus bij je thuis uitzien:



















In meerdere kleuren en formaten te koop.
Zie "freek"

Ik vind het behoorlijk freaky van Freek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten